Computerhulp en laptop

Gratis computerhulp

Op verschillende locaties in de stad kun je bij Cybersoek gratis terecht met jouw computervragen.

Bekijk de agenda

Bekijk het aanbod

Digimaat?

Zoek je iemand die bij je thuis komt om te helpen bij jouw computervragen? Dan is een digimaat wat voor jou, een student die bij je langskomt. Stichting Sina koppelt de studenten aan de bewoners met een computervraag.

Naar de website

Gratis laptop voor je kind?

Heb je een Stadspas en is je kind tussen de 10 en 18 jaar dan komt hij of zij misschien in aanmerking voor een nieuwe gratis laptop van de Gemeente Amsterdam.

Laptop voor jezelf

De Cyberbank biedt tweedehands laptops aan, aan bewoners met een stadspas. Statiegeld is 20 euro, die krijg je terug als je de laptop weer inlevert, maar je mag de laptop ook houden.

Naar de website

Hulp bij digitaal bij de OBA

Bij de OBA kun je ook gratis terecht met je computervragen. Op verschillende locaties door de stad.

Naar de website

Aanmelden voor onze nieuwsbrief?

Klik hier